(або давно не було рецензій).
Звичайно, фільми не про блюз та реп з "расизмом навиворіт", де всі актори африканського походження, а максимум півтора героя, звичайно ж, негативних - білі - намагаюся не дивитися, те саме відноситься до нав'язливо феміністичного (я_сильна_ незалежна_ всі_ чоловіки_ козли) кіно.
Хто вбив Еріку(закреслено) Ларису? Мотив?
//Кінокласика. Обережно, спойлери (це про спойлери жарт такий).
Євген Петрович Фокс, уголовник-людожер (читати книгу треба), не мав мотивів вбивати Ларису Груздєву. Ризиковий фраєр - і за шубку під котика та браслетик-змійку з одним смарагдовим оком? Коли всі його бачили та знали про їхній роман? Не вірю.
Жанр, який не дуже люблять. Воно нібито й зрозуміло, бо переказ всього передбачуваного сюжету, зазвичай, вкладається в одне-два речення, панорамні картинки дикої природи, коней, змій та корів чергуються з перестрілками, довгими патосними
Один з найкращих сучасних європейських акторів - Горан Богдан (колись шикарно зіграв Мустафу Голубіча) - знімається в Києві. Хотілося б помилитися, але фільм, скоріш за все, для нас буде антирепутаційний, бо може бути показана "східноєвропейська країна Україна, що в деякому сенсі гірша за Балкани".
Things Heard & Seen (Почуте'й'побачене), 2021
Доволі непогане кіно за типовою американською хорор-новелою. Все є, що має бути, плюс все те, що останнім часом пропагує Нетфлікс. Деякі сцени прямо перейшли сюди з відомих екранізацій Кінга, деякі натякають на те, що могло би бути далі, якщо ви розумієте такі натяки.
Sentinelle (Вартова), 2021.
«Сентінель» - новий французький фільм на Нетфлікс з Ольгою Куриленко в головній ролі.
Спочатку про головну виконавицю. Взагалі, сприймати Ольгу як добру акторку завжди заважає її повне невміння природньо вимовляти текст на камеру. Тобто, це звучить парадоксально, але грати обличчям та голосом, стріляти фразами ця красива, фото- та кіногенічна молода жінка, дівчина Бонда, так і не вміє. На мою думку, звичайно. В неї є привабливість, спокуса, акторська технічність. Але..
#CinemaLG
Нові часи наступають в усіх сферах нашого життя. Майже сотню років відмінно структурована італоамериканська мафія жила й виживала завдяки тому, що ніхто не хотів співпрацювати з ФБР та поліцією. І не тільки через страх за свою шкіру, звичайно, ніхто не бажає бути застреленим посеред вулиці чи знайденим десь у підвалі з мертвою канарейкою в горлянці. Сама співпраця була чимось огидним, що йшло всупереч традиціям, а саме загальним та єдиним для всієї Коза Ностри кодексом "омерти" підпорядковувалася поведінка її членів. Але загальний безпринципний інфантилізм та ситість новітнього покоління біснуватої Грети дійшли навіть до кримінального світу.
he Two Popes (Два Папи), 2019.
Сучасні західні люди живуть комфортно. Все є, все толерантно, "потрібні ми любити всіх...", нікого щоб не образити, за коліна не хапати, десять негренят зацензуруємо, сплячу красуню заборонимо, вітають з "сезонними святами" замість Різдва, соціальний захист є у кожного кінченого наркоману, держава не дасть нікому як мінімум зконати з голоду, жінка може заробляти достатньо сама та інші гіперлупи, айфони, грети та все таке інше. Чоловіки не бігають за жінками та не лізуть голою стіною до вікна коханої на третьому поверсі, а жінки більш роздивляються на селфі, які в них збільшені губи..
Ми живемо в оточенні символів. Символи добра, зла, любові, смерті тощо. Символи й слова, мова, девізи, слогани формують ідеологічну оболонку нашого життя, навіть, якщо хтось цього й не помічає.
Фільм Захар Беркут заслуговує слів вдячності саме за свій символізм. За те, що "ми вільний народ". Ви можете таке уявити в холопському росіянському кино? Ні, звичайно. За Тризуб-птах, що є родовим знаком сім'ї Беркутів. За двоголового орла-мутанта на ординцях-монголах, за девіз "свобода в наших серцях".
Сторінка 1 із 4