Кіно

"ANИА", 2019

Кіно

Трейлер фільму "Анна" підозріло нагадав такий самий трейлер 'Червоного горобця" - чарівна довгонога білявка модельної зовнішності є насправді страшенним-страшенним шпигуном... Сюжет - дитячий садочок, звичайно, все це було в кіно багато разів - починаючи з Тетяни Романової ''From Russia with Love", того ж горобця, атомної білявки тощо.

Але автор сценарію та режисер - Люк Бессон.

Тому й пішли на премˇєру.

Не розумію, як він вибиває гроші на свої фільми. Як це - прийти та в декількох реченнях пересказати сценарій майбутнього Леона якомусь продюсерові, та ще й переконати, що це майбутній шедевр?

Вміє ж знімати. Ніби-то і у кадрі якась червонапрапорна дічь, рівня ведмедів з балалайками, і діалоги місцями - жах-жах, і таку саму стрілялку той самий Бессон робив тридцять (тридцять!) років тому - всі ж пам'ятають НікітУ, так, і актриса чимось невловимо нагадує колишню жінку метра Мілу Йовович, але... Але кіно на те й є магічним жанром мистецтва, що можна відтворювати знов та знов те, що любиш, та давати вічну молодість своїм мріям.

Загалом - фільм всупереч усьому сподобався.

Бессон застряг десь там, у своїх тридцяти роках, у холодній війні з фільмів про Бонда та у полоні довгоногих розумних білявок (і все це прекрасно).

Народжена в сонячному Магадані молода модель Саша Лусс відчайдушно копіювала Мілу та Шарліз. Актриса ствержує, що любить читати книги.

Її подруга та модель Настя Стен копіювала саму Сашу. Про читання не стверджує.

Загримована під Ахеджакову з окулярами іншої героїні того фільму актриса леді Хелен Лідіа Міррен (Миронова) чудово грає за мотивами Рози Хлєб та Шарлотти Ремплінг з горобця. А пам'ятаєте, якою чудовою королевою Єлізаветою ІІ вона була...

Хлопчик, шо грав Гоголя у такий самій кіножуравлині з задоволенням зіграв тут на рівні запоребрікових серіалів дев'яностих.

Взагалі, ідеологічно фільм, м'яко кажучи, таке собі. Півкіна російською, друга половина - стрілянина. Портрети Леніна, Дзержинського та серпи з молотом на прапорах, Главпівторг, "кадебе таке саме як ЦРУ", повне нерозуміння, що насправді так не спілкуються, тощо.

Але Бессон зняв той фільм, що хотів подивитися сам.

Ну, і ми з ним.